God save the queen

Åh, vilket underbart liv jag lever!

Jag har allt jag behöver verkligen. Min söta lilla Hugo, min drömprins William mina bästaste vänner Emi, Ellan och Fia. Sist men inte minst, världens bästa mormor och juste jag har ju såklart mina föräldrar som är ganska bra de också!



Idag var jag med Emi, Ellan och Fia efter skolan, vi gick till ett cafe i stan. Sjukt mysigt, jag hade aldrig varit där förut. Fia hade träffat en gammal vän där, så det var hon som tyckte vi skulle gå dit. Gick lite tidigare än de andra för jag skulle träffa William.
Han och jag var på begravning för hans pappa i förrgår och a, jag vet inte. Har ju aldrig träffat honom men jag tror det var en bra man, det verkade så när folk höll tal. Jag och William lovade att vi aldrig skulle lämna varandra.



En sak till jag tänkt på... Pappa har börjat bete sig annorlunda, jag undrar vad det beror på? Kanske är han bara trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0