Packning

Nu är det sista snart ihop packat, har bara några saker framme än så länge så som min madrass och lite kläder i en låda. Resten är väl på ett plan på väg till mitt nya hem om inte det vi har skänkt bort till nära och kära. Det är bara 3 dagar kvar innan jag och mamma åker. Pappa är redan där, någon är ju tvungen att ta hand om huset och alla saker vi får dit körda. Sedan var det något med att han måste skaffa massa försäkringar inom jobbet. Eftersom han jobbar med båtdelar och sånt så till exempel om en båt börjar brinna och det är han som installerat den saken så är det lätt att bli åtalad. Eftersom det är tydligen det man gör i USA om något händer.

Nu måste jag packa klart det sista innan jag och William och tjejerna ska på bio!
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0