-

Hej bloggen!
Jag är riktigt dålig på att skriva känner jag, jag borde lägga ner med detta. Har ändå aldrig tid och bra mår jag inte heller. Inget går speciellt dåligt, jag mår bara inte bra.

I måndags klarade jag inte ens att gå upp ur sängen själv, första steget ramlade jag bara ihop som om jag svimmade fast jag var vid medvetandet. Det var som om mina ben inte längre orkade bära mig. Mamma och pappa tjatar på mig om att äta hela tiden, men det går inte jag kan verkligen inte. De tvingade mig till läkarn i veckan också, de hotade med att lägga in mig efter de ställt mig på vågen och sätt resultatet. Den visade 40 kg, hur kan det vara så farligt när man bara är 170 cm lång? Jag tycker inte det låter så farligt.. De pratade om något om att jag hade anorexia, men det kan jag inte hålla med om. Sådant har man hört om, men nej. Sådant skulle inte hända mig!


Förresten, mamma har fått jobb nu så hon är mycket gladare och hon skaffat fler vänner. Och pappa jobbar på som vanligt. De är mest oroliga för mig just nu. Men jag klarar mig, det vet ni! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0