En liten del av mig

Eftersom ni inte har någon aning om vem jag är ska jag berätta lite kort om mig själv.

Jag heter Kajsa Bengtsson, mina vänner kallar mig Kajsabajsa. Jag går i 8an i Sofia skolan i stockholm, är alltså 15 år gammal. Min familj består av min mamma, min pappa och min söta lilla vovve på 1 år, Hugo. Jag har inga syskon och det är jag glad över, om man lyssnar på andra så får man jämt höra hur jobbiga alla syskon är, stora som små. Men vem vet, en dag kanske jag kommer sakna ett syskon?

Jag älskar att umgås med min bästaste vän Daniella (Ellan) som ni fick höra i mitt första inlägg, vi brukar vara med tvillingarna Sofia (Fia) och Emilia (Emi). Galet coola tjejer alltså! Vi brukar kalla oss för the fabulous 4.
Farmor och farfar är döda, lika så morfar men mormor lever fortfarande och vi har en jättebra relation till varandra. Ibland brukar jag och mormor plugga tillsammans om så behövs annars kan vi bara bestämma oss för en myskväll med film och massa godis.


Hugo, världens sötaste hund. Inte sant?


Klockan springer iväg, dags för en liten promenad!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0