En dag med mormor

Idag är det torsdag och jag fick äntligen lite tid med mormor!!
Eftersom jag ska bort på lördag och jag hade verkligen ingenting att sätta på mig till kvällen så mormor ville att vi skulle ut och se ifall vi hittade något fint. Hon är söt hon, hon var verkligen hispig över när jag berättade om vem som skulle dit. Det är kul att se att det inte är bara jag som är så kärleksknäpp.
Hursomhelst så åkte vi in och tittade i typ hundra affärer kändes det som, men mormor fick mig att vägra ge upp. Tack gode gud för det!

Jag hittade den perfekta klänningen!!


Är den inte vacker? Tack mormor, du är bäst det vet du!

För att berätta för er andra om varför just min mormor är bäst så kan det blir svårt eftersom ni förmodligen tycker er mormor eller annat är bäst.
Men såhär är fallet, mina föräldrar är två yrkes människor. De satsar otroligt mycket tid åt sitt jobb och ibland kan det bli lite för lite tid åt sin dotter, de var söta och köpte en hund till mig i alla fall. Mormor har alltid varit där och umgåtts med mig enda sedan jag var liten och tagit hand om mig lite mer än vad en mormor ska behöva göra.
Det stödet och den kärleken jag har fått av henne är ovärderlig. Det är också en av de personerna jag skulle ha svårt att klara mig utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0